Monday, January 17, 2011

Vy jste hlava mi blábolit donekonečna o Supersonic Člověk a jeho rezolutní dokonalosti. Mám také přezkoumala Slimáci a zjistil, že je nad průměrem pro maso-jíst bezobratlých film. Ještě jsem se přezkoumat kusů (věřte mi, že přezkum se blíží), ale můžete si být jisti, že to bude příznivé recenze.
Proč mám rád práci pozdní-bědoval pan Simon? Protože on byl někdo, kdo byl ve třídě úplně sám, on byl muž, který se nebojí dělat jeho filmy a lidé v nich vypadají, jako by oni byli visel ven sušit v provozu na příběh byl říct. Tam byli herci, kteří mohou mít vypadal hloupé, byly speciální efekty, které se zdálo dolů-dosahovat (nebo přes-dosahovat v případě, že Slimáci '); tam byly momenty ve všech jeho filmů, které právě křičel tváří v tvář zdravého rozumu.Ale já jsem miloval každý jeden z filmů jsem viděl helmed Juan P., protože on byl muž, který miloval co on dělal a dával mu vše.